Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

33 Στροφές "Θέλω να φύγω" - Νέο Κομμάτι

Το rockopolisgr.blogspot.gr σας παρουσιάζει τις 33 ΣΤΡΟΦΕΣ και το νέο τους digital single "ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ".
Αποτελείται από τρία τραγούδια, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το ομώνυμο τραγούδι
"ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ"



Στίχοι: Ευδοξία Δήμου
Μουσική: Νίκος Καψαλάκης / Ευδοξία Δήμου
Επιμέλεια παραγωγής: Νίκος Καψαλάκης

Θέλω να φύγω να πετάξω μακριά
Θέλω να δω, να γνωρίσω άλλα μέρη,
Τη ψυχή μου να την ντύσω με φτερά
Και παρέα να μου κάνουν μόνο αγγέλοι

Μέσα στο δάσος θα τρέξω να σωθώ
Με νεράιδες θα χορεύω όλη μέρα
Στο παραμύθι μου θα είμαι ξωτικό
Και τα μαλλιά θα μου χαϊδεύει ο αέρας

Δεν θέλω κόσμο με αδικία
Δεν θέλω τρένα λεωφορεία
Δεν θέλω κόρνες και φασαρία
Θέλω μονάχα τη δική μου ησυχία

Θέλω να φύγω και να ξεχάσω
Θέλω τα πάντα γύρω μου να αλλάξω
Θέλω αγάπη να νιώσω κι ευτυχία
Θέλω σου λέω τη δική μου ησυχία

Θέλω τα δάκρυα να είναι απο χαρά
Γλυκό κρασί να πιω απ' τα φιλιά σου
Όλα τα βράδια να μ' έχεις αγκαλιά
Και τις πληγές μου να γιατρέψεις

Θέλω τα αστέρια να κατέβουν χαμηλά
Και το φεγγάρι να φωτίζει την καρδιά μου
Όλος ο κόσμος να γίνει μια αγκαλιά
Κι αληθινά να βγουν τα όνειρα μου

Θέλω να φύγω..

Δεν θέλω κόσμο με αδικία
Δεν θέλω τρένα λεωφορεία
Δεν θέλω κόρνες και φασαρία
Θέλω μονάχα τη δική μου ησυχία

Θέλω να φύγω και να ξεχάσω
Θέλω τα πάντα γύρω μου να αλλάξω
Θέλω αγάπη να νιώσω κι ευτυχία
Θέλω σου λέω τη δική μου ησυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου