Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Ετερνα Τερρα - Παρουσίαση Συγκροτήματος

Πριν απο λίγο καιρό άκουσα ένα εξαιρετικό κομμάτι στο Youtube που πραγματικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Το κομμάτι λεγόταν Ενώ Ξημερώνει και το όνομα της μπάντας Ετερνα Τερρα.



Επικοινώνησα με τα παιδιά και τους ζήτησα να μου στείλουν μια παρουσίαση του συγκροτήματος ώστε να έχετε κι εσείς την ευκαιρία να τους γνωρίσετε μέσα απο το blog αυτό! Οι Ετερνα Τερα λοιπόν παρουσιάζονται στο παρακάτω κείμενο που υπογράφει ο Στάθης Αβραμίδης!

      Οι ΕΤΕΡΝΑ ΤΕΡΡΑ είναι ένα σχήμα τυχαίο. Εγώ από Θεσσαλονίκη, ο Άρμιν από Βερολίνο, ο Λούης Βρετανός, ο Πάολο Ιταλοπολωνός και γενικότερα όσοι συμμετέχουν είναι από διαφορετικά μέρη.

      Ο Άρμιν Σόλτζ (Armin Scholz) είναι ηχολήπτης και παίζει πλήκτρα. ΟΛούης ΜκΓκουάιερ (Louis McGuire) είναι ντράμερ από κούνια και παραγωγός ηλεκτρονικής μουσικής. Ο Πάολο Πατανέ (Paolo Patanè) μπασίστας. Εγώ παίζω κατά βάση μπάσο και κατ' ανάγκη κιθάρα. Συνθέτω μουσική, στίχους και περιστασιακά δοκιμάζω τις δυνάμεις μου σκηνοθετώντας, γράφοντας το σενάριο των βίντεο και σχεδιάζοντας τα γραφικά των 80's arcade game style κλιπ μας.
     
      Τον Άρμιν τον γνώρισα μέσω ενός φίλου, του Αλέξη του Πεχλιβάνη, στο home studio του οποίου είχε ηχογραφηθεί το “Σε κάποιον άλλο Βορρά”. Το σπίτι του Αλέξη είχε πλημμυρίσει - κυριολεκτικά - με 15 πόντους νερό, αφού το άτομο ξέχασε την βρύση του μπάνιου όλη την νύχτα ανοιχτή. Ήταν πλέον αδύνατο όχι να ηχογραφήσουμε αλλά να περπατήσει κανείς μέσα στο σπίτι χωρίς γαλότσες ή βατραχοπέδιλα. Κάπως έτσι ο Αλέξης πρότεινε να ηχογραφήσω με τον Άρμιν. Ο Άρμιν ήταν - και εξακολουθεί να είναι - ένας από τους επιτηρητές ηχοληψίας στην Γερμανική Ακαδημία Ποπ όπου και σπουδάζει. Ήταν όντως καλή ιδέα μιας και η Ακαδημία ήταν κατά γενική ομολογία όλων των συμμετέχοντων πιο στεγνή από το σπίτι του Αλέξη.

       Έτσι λοιπόν ηχογραφήσαμε το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο κομμάτι και εν τέλει έναν ολόκληρο δίσκο. Απίστευτο με φαίνεται. Κι αυτό γιατί οι ρυθμοί μας φέρνουν σε ρυθμούς κουτσής χελώνας μιας κι εγώ με τον Άρμιν είμαστε ένας τελείως ασόβαρος συνδιασμός. Όταν ο Άρμιν βρει χρόνο, όταν έρθει στην ώρα του, όταν δεν πέφτει το Προτούλς ή το Λότζικ, όταν το παίξιμό μου δεν είναι απαράδεκτο, όταν δεν κοιμάμαι όρθιος όπου βρω μιας και οι ηχογραφήσεις γίνονται νύχτα ως επί το πλείστον και όταν δεν γελάμε με τις ώρες με πράγματα άσχετα με το αντικείμενο, ε, τότε κάνουμε και μουσική.

        Τον Λούης τον γνώρισα πριν μερικά χρόνια έξω απ' το Σέιτζ. Εγώ, ταξιτζής στο Βερολίνο, την έπεφτα εκεί τις Πέμπτες. Αυτός είχε παίξει ζωντανά με μια μπάντα εκείνη την βραδιά, αν θυμάμαι καλά. Βέβαια για πολύ καιρό δεν είχαμε επαφή ώσπου τον είδα ξανά τυχαία σ' ένα από τα βρωμιάρικα μπεργκεράδικα του Κρόιτσμπεργκ, το Μπουργκερμάιστερ. Η ατάκα που έριξα ήταν νομίζω χαρακτηριστική: “Φιλαράκι, ο Ρομπ δεν είσαι;” Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

         Ο Πάολο ήταν και είναι φίλος του Άρμιν που κάποτε ήρθε επίσης τυχαία στις ηχογραφήσεις. Είχα μερικά δύσκολα κομμάτια που χρειαζόταν μερικές καλές ιδέες και ο ενθουσιασμός που έδειξε από την πρώτη στιγμή για την μουσική μας με έπεισε να τον καλέσω να συμμετάσχει. Ακούγωντας τα φλαζολέ που έπαιζε (όχι το φασόλι), είπα μέσα μου : “Ναι, ρε πούστη!”.

          Οι ΕΤΕΡΝΑ ΤΕΡΡΑ είναι, όπως είπαμε, ένα σχήμα τυχαίο. Μόνο που εγώ δεν πιστεύω στην τύχη και οι ΕΤΕΡΝΑ δεν είναι καν σχήμα. Στα δικά μου μάτια είναι μια συνωμοσία του σύμπαντος ή - αν θέλετε - μια συνωμοσία της πόλης. Εξ ου και το όνομα της δισκογραφικής εταιρείας μου: Urban Conspiracy Records. Εν κατακλείδι ας ελπίσουμε ότι αυτή η συνωμοσία θα μας βγάλει σε κάτι καλό.

Υ.Γ.1. Ο πρώτος μας δίσκος θα κυκλοφορήσει φέτος και η ιστοσελίδα μας θα ανέβει σύντομα. Τα υπόλοιπα εν καιρώ. Ως τότε καλές μουσικές σε όλους.

Υ.Γ.2. Ευχαριστούμε τον Πέτρο τον Κόλλια και τοRockopolisgr.blogspot.com για την ευγενική πρόσκληση και το ενδιαφέρον για το εγχείρημά μας.

Υ.Γ.3. Η εικόνα που στέλνω είναι η ως τώρα καλύτερή μας.

Ε. Αβραμίδης

ΕΤΕΡΝΑ ΤΕΡΡΑ


1 σχόλιο: